Eskişehir Motosiklet Festivali

Bu seferki yolculuğumuza çıkmadan önce teçhizatlarımızı daha da arttırma kararı aldık. Bir önceki yolculuğumuzda yoğun yağmur altında yaşadığımız deneyim sonucu full korumalı yağmur tutumlarımızı yanımıza aldık. Ayrıca iletişim için telsiz ve gırtlak mikrofonlu kulaklık setleri satın aldık.

Yolculuğun Sapanca’ya olan kısmına kadar güneşli bir hava vardı fakat bundan sonra gri bulutlar bizi karşılıyor olacaktı.
Birden bastıran yağmurda ilk bulduğumuz köprü altında durup yağmurluklarımızı giymeye koyulduk.
Burada Ankara’ya yolculuğuna devam eden bir motorcu arkadaşımızla da tanışarak kendisine iyi yolculuklar diledik.

Rota:

eskişehir rota

Otobandan Sakarya çıkışından ayrıldıktan sonra hava biraz daha iyiye dönmeye başladı. Isınan havada koşullarında güzel manzaranın keyfini çıkarıp birkaç poz çekmeyi de ihmal etmedik 🙂

20140829_085720246_iOS 20140829_085459057_iOS

Festival alanı girişinde gerekli kayıtları yaptırdıktan sonra arkadaşlar ile buluşup biraz dinlendikten sonra kamp çalışmalarına başladık. Festival alanı genel olarak güzel dizayn edilmişti çadırları kurup eşyaları yerleştirdikten sonra biraz gezintiye çıkmaya karar verdik.

Muhabbet konser eğlence çok güzel atmosfer içinde takıldık, yeni arkadaşlıklar kazandık. Uzun uzun motor sohbetleri tabiki vazgeçilmezdi

DSCN1111 DSCN1136DSCN1126

Sabah kalktığımızda önce kahvaltımızı yaptık ardından yapılacak kortej için hazırlıklara geçtik. Öncelikle motorlarımızı yakamamız gerekiyordu 🙂

Kortej ile beraber çay keyfiDSC_0603DSCN1157DSCN1149DSCN1182DSCN1181DSCN1177

Odun pazarı gezmesi, ünlü çiğ börek keyfi

Arkadaşlara ve Eskişehir veda..

Anmos ile güzel muhabbetler.