Hamilton: “Elimden geleni yapıyorum”
Hamilton: “Elimden geleni yapıyorum” . . . Lewis Hamilton, Monako Grand Prix’sini yarışa başladığı pozisyon olan 7. pozisyonda tamamladı.İngiliz pilot, nispeten olaysız geçen yarışın ardından şöyle dedi: “Söyleyebileceğim ya da ekleyebileceğim bir şey yok. Olaysız bir yarıştı.”&#...













