Gasly: “NASCAR’da çok fazla teknoloji ve geliştirme var”
Gasly: “NASCAR’da çok fazla teknoloji ve geliştirme var” . . . Alpine pilotları Esteban Ocon ve Pierre Gasly, Azerbaycan’da kötü geçen hafta sonunun ardından Amerika Birleşik Devletleri’ne geçerek Charlotte Motor Speedway’de bir mola verdiler. Ortak bir sponsor sayesinde...










