Formula E, Marko ve Carey’nin eleştirileriyle “gurur duyuyor”
Formula E, Marko ve Carey’nin eleştirileriyle “gurur duyuyor” . . . Geçen sene ‘a konuşan Red Bull yöneticisi Helmut Marko, şirketin FE’ye karşı, “yarış meraklısı olmalarından dolayı” ve markanın reklam aktivitelerine uymamasından dolayı, bir ilgi duymadıklarını söylemiş...




