Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”
Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor” . . . Avusturya Yarış sıralama turlarında Q1’de elenen Fernando Alonso, yüksek rakım ve enerji yönetimi açısından zorlu karakteriyle bilinen pistin takımı zorladığını ifade etti.Alonso, “Yüksek rakım, farklı bir pist...
