Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”

Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”

Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”     . . . Avusturya Yarış sıralama turlarında Q1’de elenen Fernando Alonso, yüksek rakım ve enerji yönetimi açısından zorlu karakteriyle bilinen pistin takımı zorladığını ifade etti.Alonso, “Yüksek rakım, farklı bir pist...
daha fazlasını oku