Horner, takımların ve Formula 1’in neden Andretti/GM’in gelişinden rahatsız olduğunu açıkladı
Horner, takımların ve Formula 1’in neden Andretti/GM’in gelişinden rahatsız olduğunu açıkladı . . . Michael Andretti aylardır F1’e girmek için çaba gösteriyor. Başlangıçta Alfa Romeo/Sauber’i almak isteyen ancak bu görüşmelerin başarısız olmasının ardından kendi takımını kurmak isteye...













