Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”

Alonso: “Son pozisyonda olsak da takım pes etmiyor”

 

 

. . .
Avusturya Yarış sıralama turlarında Q1’de elenen Fernando Alonso, yüksek rakım ve enerji yönetimi açısından zorlu karakteriyle bilinen pistin takımı zorladığını ifade etti.Alonso, “Yüksek rakım, farklı bir pist yapısı ve enerji açısından çok talepkâr bir pist olması nedeniyle bazı sorunlar yaşadık.””Ama ilk antrenmandan itibaren sürülebilirlik, vites kutusu …

 
tr.motorsport 

En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir