FIA, Williams ve Cadillac’ın ‘çalışma yasağını’ ihlal ettiğini duyurdu

FIA, Williams ve Cadillac’ın ‘çalışma yasağını’ ihlal ettiğini duyurdu

 

 

. . .
F1 kuralları gereği, araçların bakımında görev alan takım personelinin, belirlenen gece saatlerinde çalışması tartışmasız yasaklanıyor. Bununla birlikte, her takıma yıl boyunca herhangi bir ceza almadan kullanabilecekleri beş muafiyet hakkı da tanınıyor.Avusturya Grand Prix’si için bu “çalışma yasağı” (curfew) kuralı, 25 Haziran Perşembe saat 19:30’da …

 
tr.motorsport 

En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir