Hamilton: “Düzlüklerin sonlarında problem yaşıyoruz”
| . | . | . |
Yarıştaki performansında ve yaşadığı denge sorunlarına değinen Hamilton, şu ifadeleri kullandı: “Dürüst olmak gerekirse bugün araç hiçbir lastik türünü sevmedi. Gerçekten çok fakat çok zorlu bir yarıştı.” “İlk olarak hava aşırı sıcaktı. Startım da pek iyi sayılmazdı, kalkışta zayıf kaldım fakat atak moduna geçtiğimde Charles’ı geride bıraktım ve …
tr.motorsport
En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.





