Norris: “Aslında yarışı ilk turlarda kaybettik”
| . | . | . |
McLaren pilotu Lando Norris, 6. sıradan başladığı Avusturya Grand Prix’sinde damalı bayrağı 7. pozisyonda gördü. Takım arkadaşı Oscar Piastri ise 4. oldu.Yarışın ilk bölümünde pozisyon kaybeden Norris, takım arkadaşı Oscar Piastri’nin pit stop önceliği nedeniyle de zaman kaybettiğini ve bunun sonucunda pist pozisyonunu geri alamadığını belirtti.Norris, “İlk turda …
tr.motorsport
En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.





