FIA, Williams ve Cadillac’ın ‘çalışma yasağını’ ihlal ettiğini duyurdu

FIA, Williams ve Cadillac’ın ‘çalışma yasağını’ ihlal ettiğini duyurdu

FIA, Williams ve Cadillac’ın ‘çalışma yasağını’ ihlal ettiğini duyurdu     . . . F1 kuralları gereği, araçların bakımında görev alan takım personelinin, belirlenen gece saatlerinde çalışması tartışmasız yasaklanıyor. Bununla birlikte, her takıma yıl boyunca herhangi bir ceza almadan kullanabilecekleri...
daha fazlasını oku