Hamilton: “Düzlüklerin sonlarında problem yaşıyoruz”
Hamilton: “Düzlüklerin sonlarında problem yaşıyoruz” . . . Yarıştaki performansında ve yaşadığı denge sorunlarına değinen Hamilton, şu ifadeleri kullandı: “Dürüst olmak gerekirse bugün araç hiçbir lastik türünü sevmedi. Gerçekten çok fakat çok zorlu bir yarıştı.” “İlk olarak hava a...
