Piastri: “Mercedes’in önde olmasını bekliyorduk”
| . | . | . |
Oscar Piastri, Avusturya Grand Prix’si cuma gününün ardından McLaren’ın Mercedes’in gerisinde kaldığını söylerken, İspanya Grand Prix’sinden sonra üzerinde çalıştıkları konularda önemli ilerleme kaydettiklerini ifade etti.Piastri, günün genel olarak olumlu geçtiğini söyleyerek şöyle konuştu: “Oldukça iyi bir gündü.””Mercedes’in ya da en azından Kimi’nin biraz …
tr.motorsport
En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.





