Russell: “Lastikler adeta yanıyordu”
| . | . | . |
İlk antrenman seansında takım olarak güçlü performans sergilediklerini ancak bunun rakiplerin yaşadığı sorunlardan kaynaklanmış olabileceğini söyleyen Russell, şu ifadeleri kullandı: “İlk seans ikimiz için de çok güçlü geçti, araçta gerçekten iyi hissettik.” “Ancak dürüst olmak gerekirse, 2. seans başlar başlamaz McLaren pürüzsüz bir tempo yakaladı …
tr.motorsport
En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.





