Verstappen: “Galibiyete bu kadar yakın olmak son derece pozitif”
| . | . | . |
Yarışın genel olarak kendileri adına iyi geçtiğini belirten Hollandalı pilot, aracın temposundan memnun olduğunu söyledi. Yarışın gidişatını ve yaşadığı ufak sorunları değerlendiren Verstappen, şu ifadeleri kullandı: “Bizim için inanılmaz bir yarış oldu. İlk birkaç tur oldukça eğlenceliydi, sonrasında ise tamamen lastikleri doğru yönetmeye odaklandık.” …
tr.motorsport
En güncel Motorsporları haberleri için sosyal medyada TRmotosports’u takip edin.





